fredag 22 augusti 2014

Magiska krafter?

I förra inlägget önskade jag mej bättre väder. Jag ville ha 27 grader, blå himmel med vita fluffiga moln, lätt bris och solsken. Och idag hade vi i princip det vädret! Okej, kanske inte riktigt blå himmel (rätt sällsynt sak här), men det var härligt väder! Så härligt att vi firade fredagen med terrasshäng.   


Det är lustigt, innan sommarn hade jag aldrig varit på Kartel. Men efter jag kom tillbaka från semestern har man hamnat där varenda vecka.

Ja, och nu om jag har magiska krafter när det gäller vädret så skulle jag önska mej 27 grader, blå himmel och sol igen tills imorgon. Och om jag ska vara riktigt kräsen så gärna lite mindre luftfuktighet. Har tendens att bli lite ofräscht klibbigt i denna fuktiga luft. Men nu ska jag inte utmana ödet, gapa efter för mycket eller vad man nu brukar säga. Så länge det inte regnar är jag faktiskt nöjd...

2 kommentarer:

  1. Ser helt underbart ut - saknar Asien!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa, så härligt att sitta ute sena kvällar i värmen!

      Radera