fredag 27 februari 2015

Och då var stunden kommen

Min sista arbetsdag är här. Efter i tisdags insåg jag hur kort tid det var kvar, och sedan dess har jag irrat omkring halvt panikslagen. Jobbet ska summeras och överlämnas till den nya (hur berättar man vad man gjort på två år under fyra dagar??). Lägenheten är nu ungefärligt tömd, bara lite småsaker kvar. Mina två gigantiska resväskor är fyllda till bredden, så jag hoppas på en snäll incheckningsperson och att jag inte behöver betala övervikt (eller värre, lämna något på flygplatsen...) 

Och jag ligger lite efter i bloggandet. Kambodjaresan var härlig och jag ska lägga upp ett bildregn av tempel snart. Men, får se om jag hinner göra det innan nästa resa eller om det blir senare i mars. Imorgon kväll åker jag nämligen till BALI!!! En veckas surfläger väntar och sedan en vecka på Giliöarna. Gissa om det behöv just nu??

Men men, Bali kommer snart. Först en sista panikdag på jobbet, stänga bankkonton och ha en hej-då middag med alla underbara människor. Usch, det kommer vara ångest att säga hej då till alla.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar