torsdag 17 september 2015

Bröllop - frisyren

Tillbaka till vardagen. Eller? Inte riktigt än, som tur är (även fast det har jobbats på hela veckan med måttligt resultat). Vi har ju massor med bilder att gå igenom och lägga upp på bloggen! (Varning, det kommer att komma nååågra styckna dom närmsta dagarna.) Och jag hoppas på fler bilder, vi tog inga bilder själv under festen, så jag hoppas att alla gästerna delar med sej frikostigt av sina!! Ja, ta det som en hint, drop box funkar upperligt!! 

Dessa bilder är tagna av min syster J! 

Att fixa med frisyr är inte min grej, så denna uppgift överlät jag gladeligen till ett proffs. Och systrarna försåg mej med bubbel dagen till ära. 

 Och jag måste säga att jag är riktigt nöjd med resultatet! Vi hade inte gjort någon provkamning och hade bara med en bild som jag visade. Så det var en liten chansning, men funkade hur bra som helst som tur är...

Inget smink ännu... 


 Även brudtärnan fick sin frilla fixad. 

Det blev en liten Guldlock! 

Dags för att gå och äta lunch. Eller äta och äta. Tror jag åt tre räkor. Lite för mycket nervositet i magen för att kunna njuta av en lunch...

Mera bilder kommer snart!!

1 kommentar: