torsdag 27 oktober 2016

Förra helgens syssla och denna helgens underhållning

Vi börjar med förra helgen: VOLBEAT på GLOBEN!



Riktigt, riktigt RIKTIGT bra konsert, går fortfarande och nynnar på låtarna (alltså nynnar på dom 5 låtarna jag kan och känner igen... Måste erkänna att jag lyssnat väldigt lite (typ inget) på dom innan. Men det har det blivit ändring på nu).  

Så till denna helgens underhållning: besök av SYSTER och SYSTERDOTTER!! Jag peppar med att ligga i ett mörkt rum med handduk på pannan och SVT play på svagt i bakgrunden (för att inte bli helt uttråkad). Lika bra att köra migränattack-from-hell dagen innan så man får det överstökat. Nu börjar jag vara på benen igen, 6h i halvdunkel, två glas iskallt citron och vätskeersättning och kall handduk hjälpte en hel del faktiskt. Så håller tummarna att jag ska vara redo för Mall of Skandinavia, Junibacken och annat skoj i helgen! 

2 kommentarer:

  1. Neeejmen stackaren!!! Här lider vi mest av resfeber och otålihet 🙈! Skämtåsido, hoppas verkligen du mår bättre i helgen och inte behöver ha ont mer!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, förstår att det är du som är den mest otåliga ;) En natts sömn borde få bort det sista, så ska nog vara fit for fight till helgen :)

      Radera