söndag 15 april 2018

10 år tillsammans

Idag är det 10 år sedan denna man och jag bestämde oss för att: vi är ihop!! Hur fantastiskt är inte det? Och 10 år är ju lång tid, mycket har hunnit hända. 

Våra siffror: 
- bott tillsammans i 3 städer (Borås, Stockholm och Shanghai)
- besökt ca 20 länder tillsammans, allt från ett par timmars vandring i Norge till husbilssemester i Nya Zeeland
- bott i 4 olika lägenheter
- jag har vunnit oräkneliga diskussioner, dom diskussioner min man har vunnit kan väl räknas på två händer. Men sånt håller vi ju absolut inte räkningen på, (hehe) det vore ju skadligt för förhållandet
- haft 0 husdjur
- sovit i en 140cm bred säng majoriteten av våra år tillsammans. Idag har vårt förhållande mognat och vi breder ut oss i en 180cm säng. (Eller, just nu sover jag på madrass i vardagsrummet medan jag kör KBT terapi för sömnen, romantiskt värre...)
- ägt 0 fordon, förutom cyklar då förstås
- 8/10 jular har vi firat tillsammans. Tror vi...
- gift oss 2 gånger
- fått 1 ljuvligt litet barn 







1 kommentar: