söndag 3 september 2017

Veckan som gått i bilder

Några bilder från veckan: 



I måndags besökte jag Fotografiska. Gillar verkligen det museet! 







To-do listan jag gjorde i början av semestern har krympt rätt ordentligt. Jobbar fortfarande på att göra inget. Men har blivit rätt bra på att slå mej ner i soffan nu som då med en bok. Just nu läser jag Fredrik Backmans "Vi mot er". 



I veckan var vi och skrev kontrakt för en ny lägenhet, tjohoo! Har fått en trea ungefär 800 meter från våran nuvarande lägenhet. Inflyttning i september. Nästa år. Eftersom det blir en nybyggd hyreslägenhet fick vi vara med och välja färger på rummen och utrustning i kök och badrum. Vi gick bananas och valde standard vitt, standard grått och någon standard blå/tukos nyans till dom olika rummen. Mer spännande än så blev det inte. 



Magen då? Jo, igår gick vi in i vecka 40. Beräknat datum är på fredag. Men ännu verkar hon vilja gosa där inne. Helt galet att jag har en liten människa som är ungefär en halv meter lång inne i magen. 



#Yogaeverydamnday utmaningen fortsätter! På lördagen (dag2) var jag på Bodybalance på Sats. Det är egentligen en blandning mellan tai chi, yoga och pilates. Eftersom det är yoga där inblandat, så tycker jag det räknas. Söndag planerar jag vilodag för kroppen och kommer fokusera på andning och avslappning istället. Får man räkna profylax-träning som en typ av yoga? Båda innehåller ju både andnings- och avslappningsövningar... 



Just nu håller jag på att bunkra upp med mat inför dagar när man inte orkar/hinner/kan göra mat. Frysen börjar vara full till bristningsgränsen och nu har även fröknäckelådan fyllts på!

Och nu dags för söndagsbrunch med vänner! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar