onsdag 18 oktober 2017

Familj på ingång!!

Imorgon smäller det!! Hela min familj är på ingång, föräldrar, systrar och systerdöttrar. Ska bli väldigt härlig att ses igen! Senast vi sågs var det midsommar och lilla damen vår låg ännu och gosade i magen. Tror det var midsommar i alla fall? Amningshjärna delux... Amningsmagen har kickat igång rejält också, ungefär en timme efter lunchen eller middagen är jag sugen på ett mellanmål.

Och lagom till att familjen kommer har vi fått bilderna från den duktiga fotografen! Vi fick två förstoringar och köpte resten av bilderna i lågupplöst form. Så ni kan ju räkna med ett par bildinlägg framöver på vår lilla stjärna! Här får ni en förhandstitt!  


Älskar att ta studiobilder, dom blir så fina! Väl värd investering för framtiden tycker jag! Och så glad att jag var och fotade mej när jag var gravid! Jag har länge velat gå på en fotokurs och verkligen lära mej mer om hur fota och systemkamerans teknik, kanske ska slå till nu under föräldraledigheten. Fotografiska har ju faktiskt en kurs för just föräldralediga, måste ju tolka det som ett tecken på att nu är det dags!

1 kommentar:

  1. Wohooo, äntligen fick vi träffa underverket! Tur att vi stannar ett par dagar för man kan verkligen inte se sig mätt på Nova. 😍😍😍. Så fina bilder också!

    SvaraRadera