onsdag 13 juni 2018

Skansen

Äntligen har jag tagit och laddat över bilder från systemkameran!! Skulle mina bilder automatiskt ta sej från kameran och telefon in till min dator tror jag denna blogg skulle uppdaterad mera kontinuerligt. Det tar verkligen sååå emot att ladda över bilder. Dels är det tråkigt och dels får jag alltid meddelande att hårddisken är full och nått måste raderas. Även om jag har bilderna sparade på datorn, två olika hårddiskar och mannen har ännu en kopia på sin dator så tar det verkligen emot att radera bilder. Tänk om dom försvinner? 

Men nu var det ju inte det jag skulle skriva om. 

Vi har ju varit med lilla tösen till Skansen!! För två veckor sedan.... Vi lyckades pricka in en perfekt dag. Soligt och varmt, en tisdag innan semestrar (lite folk) och det var i slutet av maj så betalade inte dyra högsäsongspriser. Win-win-win.


Vi började med mysig picknick ute i det gröna (nåja, rätt så grönt i torkan...) 


Damen jobbar på bra med huggtänderna. Sjätte tanden är ute nu. 


Och hon ÄLSKAR att stå och gå (med hjälp av oss då, ännu är det för vingligt för att göra det själv). Kan bli fruktansvärt ledsen om man lägger ner henne och sitta på golvet. 




Stockholm är ju bra fint ändå! Speciellt nu när man ska flytta härifrån...





Men förhoppningsvis ska man inte behöva besöka Skansen för att få vara ute i naturen i framtiden. Förhoppningsvis ska den finnas lite närmare och vara mera lättillgänglig framöver... 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar