torsdag 27 juni 2013

Torsdag, men inga bilder...

Idag blev det skönt träningspass på gymmet och ett Xibo besök på det. Grillat kött och speciellt lamm är ju för gott på sommaren! Och äntligen har jag kommit upp över 1000min på tränings appen. Tjohoo, vilket betyder att nytt intressant träningsprogram kan laddas ner. Och lite stolt är man ju att ha kommit över 1000 minuters träning, och då är det ju effektiv träning med appen som gäller. Uppvärmning, springa och sånt räknas ju inte in till dom minuterna. Stoltheten höll i sej tills jag räknade ut hur många timmar det var per vecka. Det var ganska exakt en timme per vecka. Keh?? Inte alls lika imponerande som 1000min... Till mitt försvar så räknar ju som sagt inte uppvärmningen, löpturerna eller passen som jag kör på gymmet. Men i alla fall. Måste räkna om detta...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar