söndag 13 september 2015

Och då var vi gifta!

HURRAA, nu är vi äntligen gifta!! Eller, liten rättelse. På pappret har vi varit gifta i 2,5 år ungefär. Men igår gifte vi oss "på riktigt" med nära och kära. Och vilken fest!! Jag kanske är lite partisk i min åsikt, men det var bästa festen jag någonsin varit på! (Kan ha nått att göra med att vi fick så mycket kärlek och fina ord av alla, massor med komplimanger, alla hjälpte till så fantastiskt med det praktiska och playlisten innehöll ju bara bra låtar. Men som sagt, jag kanske är lite partisk, hehe...) 

Mera bilder kommer garanterat att komma upp på bloggen, men jag tog inga bilder själv under festen så måste först samla in dom från gästerna... Tills dess får ni hålla till godo med detta, vi är precis hemkomna och min nyblivna make hjälper mej att hitta alla spännen i håret. 

2 kommentarer:

  1. Härlig bild, härligt par och härlig bröllopsfest! Tack och grattis igen!

    SvaraRadera
  2. Håller med Jenny. Helt underbar fest. Tack och lycka till i fortsättningen !

    SvaraRadera