måndag 13 juni 2016

MUSE

I lördags var det äntligen dags, som jag har längtat! Jag och min kompis fick äntligen se MUSE!!! Vi hade biljetter till förra konserten för några år sedan, men då gick sångaren och bröt foten... Men nu var det äntligen dags!  

 Jag har sett dom tidigare, för kanske 7 år sedan. Och efter det har jag längtat efter nästa tillfälle. 

Höga förhoppningar? Jess, skyhöga. Och det var helt fantastiskt. Varenda låt. Saknade vissa låtar, men man kanske inte kan ha en 5 timmars konsert om alla låtar man vill ska komma med... 

 Och scenshowen var magisk. Som att dom agerade marionettdocka till en gigantisk hand under en låt. 

 Scenen var i mitten av Globen och hade flyglar på vardera sida. 360 graders insyn med andra ord. 

Helt magiskt. Jag har fortfarande Plug in baby på hjärnan. Efter förra konserten lyssnade jag enbart på Muse i tre månader. Undrar hur det går denna gång... 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar