fredag 4 november 2016

Random bilder från helgen

Vart sprang denna vecka iväg?? Jag har ju inte ens hunnit lägga upp alla bilder från förra helgen innan det är dags för en ny. Missförstå mej inte, jag klagar inte  på att det är helg redan, undrar vara lite förvirrat vad som hände med måndag, tisdag, onsdag och torsdag? 

Anywho, här är dom sista bilderna! 

Så smidigt att åka till MOS från oss, 16 min med pendeltåget och man är framme! Och bra att vi var tidigt ute! Strax efter lunch bokstavligen vällde det in folk. Måste ha varit något på Friends arena som tog lunchpaus... 

Vad är en bal på slottet när man kan vara i en Disney butik! Dom hade förresten väldigt stor och bra lekrum precis bredvid!  

 Och från prinsessa till klättermus. Tvära kast. 
Älskar förresten min ryggsäck jag beställde hem för någon vecka sedan. Alltså det är ju lite smidigare att cykla med ryggsäck än med liten handväska och matlådan i en plastpåse på styret... Och att väskan är ljusgrå gör ju inte saker värre. 


Nordiska museet i bakgrunden. 

På väg till slottet!! 

Nu är det fredagkväll och det vilda livet i Stockholm fortsätter. Jag och mannen har vräkt i oss varsin (vi har lite olika tycke och smak) påse chips, kollat serier och sitter nu och kämpar för att orka vara upp lite till. Kl är 20.56. Får se om vi klarar kl 22 eller om vi ger upp innan dess... Jess, såna party people är vi!!




2 kommentarer: