tisdag 13 augusti 2013

COS har kommit till Shanghai!

I helgen blev det ett besök till en nyöppnad galleria, Global Harbor. Stället var gigantiskt och inredningen lite halvtacky. Men det fanns massor med bra butiker och en hel del var på gång att öppnas också. Och så fanns COS där!






 Ja, och så blev det ju en del saker shoppade på H&M också.

Dagens skörd gick i dom gråa nyanserna. Det var tänkt att jag skulle köpa mera sommarkläder som funkar när det är över 35 grader. Men jag älskar höstkläder så fastnade för dom här istället...

4 kommentarer:

  1. HURRA! Vi som pratade om det igår kväll (vad precis), alltså om när det skulle öppna... Kanske lite onödigt att jag shoppade med feta påsen som jag ska släpa med mig i resväskan då:) Var ligger varuhuset?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hellre släpa med sej det från Sverige än att komma hit och upptäcka att det man vill ha är slut eller nått, better be safe than sorry när det gäller COS ;)
      Den ligger precis bredvid metro stationen Jinshajiang road (en station norr om Zhongshan Park). Vi bor vid Jiangsu road, så jag är glad, bara två stationer från oss :)

      Radera
  2. åh kul att du köpte "vår" klänning :-)
    Hoppas du har det bra, gillar bloggen!!
    Kram Sara O

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, den var så fin och satt så perfekt att jag måste bara köpa den!
      Hoppas allt är bra med dej också, kul att du gillar bloggen :)
      Kram

      Radera