onsdag 7 augusti 2013

Aerosmith!!

Efter mycket om och men har biljetterna äntligen anlänt!! 



Den 21 Augusti är det Aerosmith som gäller!!!

Jag älskar att gå på rockkonserter! Stämningen, musiken, artisterna, ljusshowen, det är något magiskt över det hela! Och när vi såg att Aerosmith skulle spela här, ja då tvekar man ju inte. Jag är inte något stort fan precis, jag menar jag gillar låtarna men har aldrig haft någon period när jag enbart lyssnat på dom. Men har man chansen att se dem så tackar man ju inte nej till det, dom är på min lista över "konserter/band/artister jag vill se nån gång i mitt liv". 

Och på tal om konserter, (eftersom jag just nu är hemma och är sjuk och har tråkigt) en liten nostalgiresa tillbaka till dom bästa!


Coldplay 2009, gick och nynnade på Viva la vida ett bra tag efter den. 


Muse 2009, min favoriter, kunde inte lyssna på något annat dom följande tre månaderna. 

 
 Foo Figthers 2011, åh, så bra det var!!


 Coldplay igen 2012, vilken upplevelse att se hela stadion fyllas med blinkande ljus från armbanden som delades ut till alla. Och tack syrran för bilden, hoppas det var ok att jag "lånade" den ;)


Band som fortfarande finns med på min "vill se" lista är:
- U2
- Green day
- Bruce Springsteen 
- Muse- vill se igen! Jag hade köpt biljetter men konserten ställdes in...
- Queen och Beatles (I wish...) 
- The Killers
- och ett antal till....
Så dessa håller jag ögonen öppna efter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar