lördag 10 augusti 2013

Fredag kväll blir lördag morgon

Oj, det var dåligt med uppdateringar på bloggen nu. Ett jobb kom visst emellan... 



Här är iaf de tre senaste bilderna från telefon:


Jag brukar sällan dricka drinkar, men Ginger Moskow Mule på Magpie kan jag rekommendera.Ett väldigt litet men charmigt ställe med härlig personal! Man måste ju fira den första avklarade arbetsveckan med en AW! Jag menar, jag jobbade ju i alla fall majoriteten av veckans arbetsdagar!

Nästan hemkommen och något fattas. Det brukar vara en nyckel på min nyckelknippe? Nyckel hittades efter en stund längst ner i väskan och jag kom ordentligt hem.  


Det nya sättet att koka kaffe på. Efter att både jag och min mera tekniskt begåvade andra hälft försökt trycka på ON knappen mellan 20-30 gånger kunde vi konstatera att "nej, den funkar inte". Frågan är om man ska bara köpa en ny eller om man ska försöka få byta den med garantin. Att köpa en kokare krävdes ett par olika personer från personalen, ett antal papper skulle stämplas osv. Jag blir trött av bara tanken att försöka förklara att den är sönder och vi vill ha en ny...

4 kommentarer: