fredag 30 augusti 2013

När något blir för mycket.

Denna vecka har jag känt mej småkrasslig. Som jag skrev tidigare skyller jag på ACn!! Men krassligheten är i jobbigt läge, jag är inte så pass sjuk så jag borde vara sängliggande men efter en arbetsdag är jag helt slut. Så vad jag gör jag om kvällarna? Jag tittar på The Good Wife. Jag tror jag har tittat på ungefär 12-14 avsnitt denna vecka. Och jag tror det börjar bli på gränsen till för mycket. I natt drömde jag nämligen att jag var med i serien och att jag var en advokat som argumenterade för ett fall. Kanske dags att stänga TVn för en stund? Eller i alla fall byta serie...

1 kommentar:

  1. Krya på dig! Själv har jag varit fast i miniserien The Paradise. Brittisk serie som påminner om Downton Abbey. Vi kollade just första avsnittet till Orange is the new black oh den verkar helt okej också.

    SvaraRadera