fredag 11 oktober 2013

Bankomat misslyckanden!

Även fast jag har kinesiskt bankkort är det ingen garanti att automaterna är samarbetsvilliga. Igår fick jag prova fyra automater innan jag lyckades få ut pengar. Tydligen hade min kollega också haft problem igår, kanske alla sedlar är slut nu efter den kinesiska ledigheten? Folk har kanske shoppat loss lite för mycket? (Och saken blev ju inte bättre av att en idiot på vespa/moppe/vad-det-nu-heter höll på att köra över mej när han parkerade rakt framför den automaten jag var på väg till. Jag har låg toleransnivå för folk som går före i kön, speciellt folk som går före i kön med vespa, så jag såg till att smita före honom i alla fall. Och sen står den idioten och täcker för utgången när man ska gå därifrån, efter ett ilsket "excuse me" och några onda blickar från mej behagade han han äntligen flytta på sej. Idiot. Och mitt humör på topp.) 

Detta meddelande fick jag från en automat. 
Verkligen FAIL...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar