lördag 21 december 2013

Hej då Stockholm, hej Vasa (ja, eller Vasa trakten...)

Dagen börjades tidigt, redan klockan halv fem vaknade jag upp. Men det är i alla fall en halv timmer senare än igår. Det går åt rätt håll nu!

Men vad gör det när man har så här gulligt sällskap. 



Jag försökte smuggla med honom i väskan, men tror inte min vän skulle bli så glad, speciellt inte när hon var så snäll och lånade ut soffan...


 Min Iphone verkar vara rätt värdelös på att ta bilder i mörker...

Och bättre att vakna tidigt när man ska ta morgonflyg. Jag gillar att vara ute i god tid, speciellt när det gäller flyg. Så fick lugnt ta mej ut till Arlanda.

Och nu har första kvällen spenderats hem-hemma. Härligt med familj och julledigt! Imorgon blir det ut på stan med pappa och köpa dom sista julklapparna. 

1 kommentar: