fredag 3 januari 2014

Söömn....

Sen när har jag börjat få problem med jetlag?? Jag brukar kunna ställa om dygnet ganska direkt. Men inte denna resa. Nej, varken till Sverige eller från Finland var någon lätt sak (som tur var omställningen mellan Sverige och Finland rätt enkel i alla fall). I morse (eller natt!) vaknade jag kl 3 och kunde inte somna om. Men jag är inte bitter... 

Imorgon har jag i alla fall en trevlig sak att se fram emot! Min käre pojkvän kommer tillbaka!! Det är över en och en halv månad sedan vi sågs nu! Jag tror jag saknat honom rätt mycket. Senaste veckan har jag sett tre romantiska komedier. Min årliga ranson på romantiska komedier brukar vara kring tre filmer. Inte riktigt min typ av film så att säga... Men tydligen har jag haft lite extra behov av romantik! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar