torsdag 15 maj 2014

sjukstuga

Tydligen fanns det en orsak varför jag hade en massa ursäkter att skjuta upp träningen dom senaste dagarna. Kroppen var inte riktigt pigg för att träna, och istället har jag gått och blivit sjuk. Så sedan igår har det varit soffan, tv och ingefära/citron te som gällt. Nu börjar det bli lite bättre och aptiten har kommit tillbaka i alla fall (så man får chans att få i sej lite energi, och det är i dessa lägen som home-delivery är fantastiskt trevligt). 

Det som är lite lustigt med mej är när jag får feber. Som mest har jag haft 37.5 grader dom senaste dagarna och då har jag känt mej rätt så utslagen. Men enligt dom flesta kan detta inte ens kallas som feber. Men, jag har väldigt låg kroppstemperatur när jag är frisk, 35,8 grader, och jag känner av allt som är över 36 grader. (Jag är smått besatt av att mäta febern när jag är sjuk, nått ska man ju roa sej med...) Just nu har jag tagit en alvedon och har 35,1 grader. Med andra ord, 37,5 grader är rätt högt för mej...     

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar