tisdag 1 juli 2014

Måndag och tisdag: effektivt värre

När en deadline närmar sej tar jag mej i kragen. I tidigare inlägg pratade (gnällde) jag om hur omotiverad jag är att göra något när semestern börja närma sej. Dessa två dagar har varit fullt upp:
- resa och boende i Moganshan har bokats
- matlagningskurs till fredagen har bokats
- firat av kollega som ska gifta sej
- lämnat in beställning hos skräddaren, så förhoppningsvis har jag en klänning till bröllopet...
- förberett inför bankärende (här måste man fixa skattepapper innan man kan gå till banken för att överföra pengar...)
- middag med vänner, delat bilder från resa och sagt hej då inför semester

Ja, och så har jag ju faktiskt jobbat också. Tre dagar kvar nu, men vem håller liksom räkningen...

Och så har vi gjort i ordning gästrummet inför morgondagens gäst!! Tjohoo!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar