torsdag 23 oktober 2014

Upp som en sol...

... ner som en pannkaka. Eller hur nu uttrycket gick. 

Gårdagen inleddes starkt:

 Klockan 7.05 och jag var redo att gymma. Perfekt start på dagen! Såklart iklädd mina nya Nike kläder.

Idag: Klockan 5.05 och jag vaknar med huvudvärk. Inte alls lika bra start på denna dag. Efter att mejlat och sjukskrivit mej vid 7 tiden kryper jag tillbaka till sängen och vaknar kvart i 12. Har inte vaknat så sent på evigheter, minns faktiskt inte ens när jag senast sov till längre än typ 10...   

Så denna dag har spenderats i soffan och kollat Criminal Minds. Inga trevliga bilder att dela med mej överhuvudtaget från denna dag. Så får bjuda på gårdagens solnedgång istället! 

 Detta är utsikten från jobbet. Vårt hur är det höga vita med orange detaljer. Hoppas på en bättre start imorgon. Det är ju fredag, så bara pga det borde det ju bli en rätt bra start!

2 kommentarer:

  1. Snygga träningsklädet! Är det nån free-modell på skorna? Har inte använt träningskläderna jag köpte i Shanghai ännu... Krya på dig! Kram

    SvaraRadera
  2. Tack!! Jaa, tror det är en free-modell, men har ingen aning om vilken. Jag gick på färgen.. Ska ha dom på jobbet, så tänkte inte ha dom som träningsskor...

    SvaraRadera