söndag 16 november 2014

Helgen som gått

I helgen har det inte tagits så många bilder. Försökte ta igen det lite grann idag.


Denna vecka har det blivit 4 gånger på gymmet! När jag köpte mitt dyra halvårs gymkortet räknade jag ut att jag borde träna fyra gången i veckan för att jämna ut prishöjningen. Så check på det denna vecka!!


Höst/vinter blommorna har kommit fram på stan. Mycket trevligt!

Efter dagens träning blev det promenad via avokado ladyn. Det blev inga avokadon idag, däremot blev det hallon, mango, rotfrukter och annat smått och gott. 

Annars har det inte hänt så mycket i helgen. I fredags var jag social och var på en mycket trevlig middag. I lördags var jag osocial och var inne i lägenheten hela dagen och googlade runt om Nya Zeeland och Zhangjiajie. Gillar verkligen att sitta och planera resor, så pass mycket att man kan sitta och göra det en lördag kväll och inte vilja gå till sängs. Nu är en resa bokad till Avatarbergen (jejjj!!) och NZ resan halvt planerad. Det svåra med att planera NZ resan är att veta hur mycket man måste boka på förhand och hur spontan man kan vara. Det är högsäsong, och verkar vara myyycket resenärer i farten. Och, det som är ännu svårare, hur välja vad man ska göra? Skulle vilja hinna med allt, men man kan inte planera in för mycket på två veckor. Och, det kommer bli en lustig packning till NZ, tror det blir mest träningskläder som kommer packas med, allt från bikinin och shorts till regnkläder och dunjacka. Kommer packa enligt principen: Alltid redo!

Och vad gör jag just nu? Tittar på säsong 14 av Top Model. Varför? Dom är i Nya Zeeland! Mycket i min hjärna kretsar runt detta nu, men jag tror aldrig jag sett fram emot en resa så mycket som denna! PEPP!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar