torsdag 15 januari 2015

Ofokuserat

Denna arbetsdag (eller vecka) har jag varit väldigt ofokuserad. Har inte haft någon ro att avsluta något och hoppat från den ena saken till den femte. Samma sak här hemma, kan inte riktigt bara göra en sak och allt blir lite halvfärdigt. (Började tex på detta inlägg igår, blev visst en 24 timmars avbrott där emellan) Huvudvärken ska förhoppningsvis släppa snart, har äntligen fått migränmedicin (och ja, jag har kollat att medicinen också är godkänd där hemma). Så check på att ha varit på läkarbesök här. Men, nu ska jag sluta klaga och gnälla (det är ju ändå fredag imorgon), det verkar som att gravida kineser är i en snäppet värre situation än jag:


 **Paus igen, måste ju läsa mer om mitt tecken**

Jag är född 1985 vilket betyder Buffel eller Oxe (är också oxe enligt vårt horoskop, dubbelt envis??). Och lite roligt var det ju att läsa. Men det där med att inte klaga verkar ju inte gå så bra idag. Och att en buffel och råtta inte passar ihop och tillfällig affär är att föredra tycker jag heller inte stämmer så bra in. Killen och jag firar 7 år till våren, så har väl passerat gränsen för vad som är tillfällig... Anyway, det var dagens svammel, ska försöka fota lite i helgen så ni får se lite trevliga bilder istället. Nu ska jag försöka kolla klart det där streamade programmet jag började titta på för två dagar sedan (igår kom jag 10 min längre). Sade förresten horoskopen att oxar/bufflar var envisa eller? Skam den som ger sej... 

   .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar