torsdag 29 januari 2015

TBT - Como 2007 och 2009

Vintern 2007 åkte jag och en studiekompis och hälsade på våra två andra studiekompisar i Como. Hur smidigt är det inte att ha vänner som är utbytesstudenter på spännande ställen som man kan åka och hälsa på? Själv åkte jag också på utbyte under min studietid. Jag åkte till metropolen Borås. Men konstigt nog kom ingen och hälsade på mej??

Como uppifrån.

 Lake Como


Så härlig resa. Men norra Italien i december var kallt. Jag blev sååå sjuk efter denna resa, låg i hög feber i flera dagar. Men det var det värt!

1,5 år senare åkte jag tillbaka dit. Då med ett nytt resesällskap, min käraste pojkvän!

Jag tror detta var vår första utlandssemester tillsammans, så det blev nååågra foton på oss tillsammans. 

Vi åkte även till Milano. Varmaste dagen typ någonsin, enligt mej iaf. 

Och detta var tiden innan jag hade en systemkamera. Tror detta faktiskt är bilder från telefonen, alltså INNAN smartphone tiden. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar