fredag 30 januari 2015

Inte mycket till internet nu...

Senaste dagarna har VPN kontot inte funkat. Mycket irriterande, för då funkar varken facebook, bloggar eller, värst av allt, google!! Hur sökte man på nätet innan googles tid? (Gårdagens inlägg var schemalagt och nu är jag på jobbet). Tydligen är det många VPN konton som har problem just nu, censuren verkar gått till ny nivå... 

Dagens mindre trevliga händelse: min kollega kommenterade att jag "not looking good in my face". Nähä?? Vaför inte dårå? Förstod inte riktigt svaret, men det var något med min hy och tror det var att jag såg trött ut. Tack för den, precis vad man vill höra på morgonen. Jaja, Bali närmar sej...

Dagens mera trevliga händelse: det är fredag. Bara den orsaken gör dagen mycket bättre... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar