söndag 26 april 2015

Söndagens blommor och blad

Det blev lite mera bilder på blommor och blad i alla fall. Det är ju så svårt att låta bli när det är så vackert!! 


Okej, detta är inte såå vackert kanske. Men det är på G iaf!! Detta är en vecka gammal Förgätmigej!

Inte bara Kungsholmen som kan stoltsera med fina Körsbärsträd. Vi har dem även i våra hoods! 


I lördags blev det trädgårdsmässa med en kompis. Dessa fina blommor följde med henne hem.  


 Och dessa två kom hem till mej, ett stycke chili och ett stycke tomat. Jag försöker ju även odla min egen chili, men en förebild är väl inte dåligt att ha. Och har redan plockat en del körsbärstomater till maten (får se om det kommer nya)



Söndagspromenad i solen. 


 Fästmannen doftar på dom fina träden. Dock är jag rätt så säker att han gör det ironiskt, tror jag stannade lite väl många gånger under promenaden för att ta kort....



Västerbron sedd från Långholmen.

Nu är det soffläge som gäller för mej resten av kvällen. Var på 1,5h yogapass som känns rejält i kroppen nu...  

2 kommentarer:

  1. Säkert har Kungsholmen ett eller annat blommande körsbärsträd, men jag tror Kungsträdgården har fler! :) Men det gör inget, du har nog bara inte blivit stockholmifierad ännu efter ert Kinaäventyr! //Tanja

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha, nää, kan nog inte kalla mej för stockholmare riktigt ännu efter ett sånt där nybörjarfel :P

      Radera