tisdag 4 augusti 2015

Bloggen är tillbaka!!

Det blev visst lite semester på bloggen. Men nu är jag inne på min sista semesterdag så dags börja ladda upp lite bilder då!

Vi börjar med dagens bloggposition: 

 
Vanligtvis sitter jag vid matbordet när jag skriver, men denna gång har jag flyttat up på balkongen (kolla in vårt snygga nya golv!!). För det mesta brukar jag försöka zooma ut det man inte vill ha med på bilderna, t.ex. en massa turister. (I detta inlägg finns både inzoomning och utzoomning av turister.....) Idag kör jag på den utzoomade varianten! Fika med tre blomkrukor som definitivt inte överlevde semestern och några maskiner tvätt. Tur att man har rätt stor balkong så vi alla kan samsas, för vem orkar hänga undan tvätt direkt eller slänga döda blommor..... Och en liten sneak-peak, dom nybakade sega chokladmuffinsarna blev otroligt goda även om dom inte ser så vackra ut, dom dyker med största sannolikhet upp på bröllopsfesten!   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar