torsdag 31 mars 2016

Tillbaka till vardagen...

Vi har landat igen i vardagen. Och man vet att man har semestrat tillräckligt när man känner ett litet sug att gå tillbaka till jobbet igen! (Eller att man har väldigt roligt jobb.) Bildregn kommer att komma från Skottland, vi reste runt i 10 dagar och tog X antal bilder. Men att föra över bilderna till datorn tar lite tid (absolut tråkigare någonsin att föra över saker från telefon/kamera till datorn). Räkna med söndag! På lördag ska det vårstädas! 

Annars kan jag säga att jag känner mej såhär just nu: värmedyrkande! Jag är jättenöjd med vår resa. Men hade ju varit trevligt med minst +25 grader också. För varje år som går blir jag sämre och sämre på att klara av kylan. Fryser ju konstant nuförtiden... Får hoppas att Island är lite varmare vid midsommar än var Skottland var i mars. Men jag har mina tvivel. 



2 kommentarer:

  1. Kul att höra att resan gått bra! Kanske du får hoppas på värmebölja i Finland i maj också :)! Vi har i alla fall kommit igång med våren här. Jag och flickorna blev så ivriga att v gjorde ett första odlingsexperiment i trädgårdslandet.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa, hoppas kan man ju... Ska också göra lite odlingsexperiment här i helgen :) Det sållades rätt rejält bland mina växter när jag var borta, så dags att odla lite nytt!!

      Radera