onsdag 13 april 2016

Bröllop i Arjeplog

Hur kommer det sej då att vi var i Arjeplog i helgen? Jo, det var ju bröllop! Min mans syster gifte sej och vi var med och firade! 

För och efter sminkning. Känns som att det behövs en sommar för att få bort dom mörka suggorna under ögonen, inget smink som tar bort det....


Tre par skor för ett bröllop är väl rimligt? Ett par stövletter för vigseln (det var lite kyligt), ett par högklackat till festen (skorna jag köpte till mitt bröllop och knappt använde... Bra man fick chansen nu!) och ett par ballerinas när fötterna inte orkar gå längre i klackar (mina första ballerinas!)


Vigseln hölls i Iglootel. Ett hotell byggt av is och snö helt enkelt. 


Väldigt stämningsfullt. 


Mycket slask och snö utanför hotellet? Inga problem om man har händiga gäster som kan hantera en trakter! 








Det var ju såklart en massa gäster också och ett väldigt fint brudpar. Men känns lite för privat att lägga upp bilder från någon annans bröllop... Hade inga problem med att lägga upp bilder från mitt eget, som ni kanske märkt här


Så ni får dregla över bilder på den fantastiska maten som serverades!









4 kommentarer:

  1. Jisses vad fin mat, fint ställe och fina foton! Stiligt par också 😊!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var riktigt god mat! Tror jag inte var hungrig en enda gång under hela helgen :)

      Radera
  2. Vad roligt att få se bilderna därifrån. Tack för trevligt sällskap. Kram

    SvaraRadera