lördag 24 september 2016

Nedräkningen har börjat...

... till nästa resa: KORFU! 6 dagar kvar till avfärd!

Denna resa kommer se lite annorlunda ut än vad våra resor vanligtvis gör. Resan är bokad via Fritidsresor och jag har kollat upp ungefär inget om resemålet. Hotellet såg snyggt ut på hemsidan och resan bokades, ingen desto mera research gjordes. Jag har fått tre tips från en kompis som varit där, men annars har jag kollat upp NADA. Vi tänkte ta det som det kommer helt enkelt!! Kanske inte göra så mycket eller ha något inplanerat, kanske bara slappa vid poolen. Spännande värre. 

Men, efter denna resa har vi ingen annan resa inplanerad. (Eller ja, jag ska till Vasa och kolla KAJ i mars. Men förutom det...) Planeraren i mej börjar redan fundera på vad nästa resa ska bli. För någonstans vill man väl åka i vinter när det är mörkt och kallt och ruggigt?? Jag vet bara inte vart eller när. Kanske februari/mars? Eller nått i december? Ända till Asien? Eller jaga sol på närmare håll? Eller kanske till och med en vintersemester? Får se, får se, men resenerven i mej har definitivt börjat klia igen.    

1 kommentar: