lördag 1 juni 2013

Central Perk

Ni som har sökt efter Central Perk i New York, ni har letat i fel stad. Den ligger faktiskt här i Shanghai.



  
Menyn bestod mest av kaffe, och rätt roliga beskrivningar på dem. Undrar hur jag skulle må av en "loaded with caffeine", jag kan bli smått darrig av en vanlig latte...



Mysa med Joeys pingvin (vad den nu hette?) i den berömda soffan. Och dom hade såklart också på avsnitt av Vänner på TVn. 


Efter fikat blev det en snabb lunch för att sedan gå på ett kick-boxnings pass. Mycket bra pass! Men jag förstår inte hur ledaren alltid ser så himla grym ut när han boxar i luften? När jag försöker göra samma rörelser ser det mera ut som vinglig seriefigur som viftar med händerna. Inte alls lika coolt.... Men bra träning var det iaf, och nu har jag svårt att ta mej upp ur soffan. Tror det blir en lugn hemmakväll med andra ord.  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar