lördag 23 november 2013

blurriga bilder

Älskar att resa, men älskar också att komma hem till sin lägenhet. Tyvärr var lägenheten jag kom hem till väldigt tom, killen är tillbaka i Sverige för tillfället. Men, har istället haft trevligt sällskap i helgen av före-detta kollegor som är här på arbetsresa. Så roligt när ens tidigare kollegor kommer på besök. Man jobbar ju så nära varandra och plötsligt bryts det upp när byter arbetsuppgift. 

Så dagen började med frukost/brunch, eller ja, tidsmässigt borde det väl kallas lunch? Anyway, sedan en sväng via antikmarknaden och eftersom gästerna handlade några saker hakade jag på. Sedan blev det en sväng via Spin och shoppingväskan fylldes ännu mera. Ja och en sväng via tygmarknaden hann vi också med.

Kvällen avslutades med en middag på Sichuan Citizen. Det stället blir bara bättre och bättre för varje gång man går dit. Dom första två tre gångerna jag var där tyckte jag det var si så där. Men efter man fått prova sej fram lite grann vilka rätter man gillar har jag kommit fram till att det är en restaurang helt i min smak. Ibland får man ge ett ställe en eller tre chanser. 






Tyvärr var det inte mycket av dagen som fastnade på bild. På vägen hem såg jag att det började komma upp lite mera julbelysning, dock tror jag det inte fastande alls på bilden... 

Och jag ska erkänna en sak. Det börjar dyka upp lite julsaker i lägenheten nu. Kunde inte hålla mej längre... Bara en månad och en dag till julafton nu!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar