tisdag 7 januari 2014

En gång löpare, alltid löpare

Nått år, nya tag. 

Och nu har jag börjat ta tag i träningen igen. Jag är en periodare när det gäller träning, kan träna bra i ett flera månader och sedan mitt i allt kommer jag av mej en månad. Men sedan jag kom till Shanghai i torsdags har jag varit på löpbandet tre gånger och på yoga mattan 2 gånger. Det är speciellt skönt med löpträningen. Jag har alltid gillat att springa och jag har orienterat hela min uppväxt. Men senaste åren har det blivit dåligt med löpningen pga problem. Men varje gång det funkar att springa är det en så fantastisk känsla. I hjärtat kommer jag alltid att vara en löpare även fast kroppen inte alltid vill det! 

2 kommentarer:

  1. Jag anmälde mig till Halvamaraton när jag kom hem efter vår lunch :) så löpmattan lär väl bli min nya vän under våren :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Niiiice!! Bra där! Bra att ha en morot medan man tränar :)

      Radera