onsdag 15 januari 2014

Nej, nej, inte tappa den bra träningsrutinen som man nästan kommit in i....

Aj aj aj då, från allt till nästan inget. Veckan har inte börjat bra träningsmässigt. Jobbet tog över och tiden försvann. Det är onsdag redan och jag har bara hunnit med ett 20 min (hmm, eller var det kanske 15min) yoga pass i morse. Nej, bara för rutinens skulle ska jag försöka ta mej till gymmet i morgon innan jobbet. Eller inte ska försöka, jag ska göra det. När jag väl har bestämt något så gör jag det. Är jag inte säker på något brukar det inte bli av, så nu är det bara att bestämma. Jag ska till gymmet innan jobbet! Bestämt! Skrivet svart på vitt! Ni är mina vittnen!!

Och varför kom jag av mej i träningen? Jo, mycket på jobbet och kollegor från Sverige på besök. Och när man har besök gör man ju hellre sånt här än tränar: 

 
Om det inte syns vad det är kan jag förtydliga att det är pilgrimsmusslor som håller på att bli dränkta i en smörblandning. Man gör ju tydligen sina prioriteringar här i livet...

2 kommentarer:

  1. Några dagars vila(?) gör ingenting på lång sikt. Det är bara att komma igen och få träningen till rutin. Alla pass behöver inte vara långa/tunga. Variation mellan lätta och tyngre pass är bara bra. Kom igen !

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä, för mej är det viktigaste att jag håller igång rutinen, annars kan det lätt bli en månad utan träning. Så i dom fallen kan det bli ett 15 min lättare yoga pass bara för att "ha gjort något". Tro mej, de flesta av mina pass är varken lång eller jätte tunga... Måste träna upp mej lite grann för att komma till dom passen först :)

      Radera