söndag 13 april 2014

Söndag: träning, shopping och en massage på det

Från att inte ha tränat något på nästan två veckor har jag nu tränat två dagar i rad. Det känns i kroppen, men på ett väldigt härligt sätt. Senaste dagarnas träning har varit nere i vårt gym vi har i huset, rätt skönt att ha gym nära även om heltäckningsmattan skrämmer mej (vill inte tänka på hur mycket bakterier som finns där). 

Efter gym blev det en vända på stan. Det börjar bli vår och garderoben måste fräschas upp. Jag har en lista med saker jag vill ha, men det gäller bara att hitta det. Vilket är svårt, för jag har noll tålamod med shopping. Det blev en vända till H&M och ett halvhjärtat försök på Zara och sedan blev det alldeles för tråkigt. För att jobba inom modebranschen måste jag vara den sämsta shopparen. Någon som vill agera personlig shoppare åt mej?? Ibland får jag mina ryck, men tyvärr inte så ofta. Och snart kommer sommaren och jag har ett par slitna sandaler som egentligen borde slängas. Sommarskor är det värsta att köpa, tätt följt av bikini. Sommarkläder är inte min grej helt enkelt. Kanske COS kan lyfta garderoben min senare i veckan? 

Några saker kom i alla fall med mej hem från H&M idag:
 

Och shoppingen avslutades med en behövlig massage, nu har kroppen verkligen fått sej en ordentlig omgång denna helg!

Nu avsluta helgen med ett Downton Abbey (som sagt, brukar ju vara några år efter alla andra...)


 

2 kommentarer:

  1. Downtom i all ära, men då är the paradise nästan ännu bättre: http://www.imdb.com/title/tt2391224/
    Passligt tema med tanke på ditt shoppingintresse också ;)...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ååh, då har jag något att se fram emot :) Men först 5 säsongen av Downtown Abbey!

      Radera