söndag 15 juni 2014

Helgen i bilder:

Härligt takhäng hemma hos ett J&J. Bra utsikt från 37 våningen!

 Vädret är perfekt ute just nu, skön värme även när solen gått ner.

 Efter taket testade vi på en "ny" restaurang. Själva stället var nytt för oss, men maten och inredningen var en rätt så snarlik kopia av Lost Heaven. Det är väl allmänt känt att kineser är bra på att kopiera saker?



 Söndag morgon och dom tränar tai chi på innergården. Eller något liknande iaf... Dock deltog jag inte, utan det blev trevlig söndagsbrunch istället. 

 Och lite shopping blev det också i helgen! Jag är väldigt dålig på att köpa sommarskor. Jag tycker vinterstövlar är så mycket snyggare och jag gillar inte mina fötter i sandaler (alla har vi våra issues...) Men, nu kom jag äntligen till skott och köpte hela 3 par skor!! Det blev visst alla i samma färgtema. Nu ska jag väl förhoppningsvis klara av resten av sommaren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar