torsdag 12 juni 2014

Mera bilder från familjebesöket

Det blev lite dåligt med bloggupplägg under tiden att killens familj var här. Men, här kommer några mera bilder iaf!


Kagen blev lätt en favorit bland sällskapet. 

 Och gissa vem av oss som blev personalens favorit? 


Och jag förstår personalen, vem skulle inte falla för detta charmtroll? 

Ja, denna bild är också från Kagen. Det blev en favorit i repris. Två besök på två veckor, det är mycket mat i magen det. Funderade på att ta en fasteperiod efteråt. Istället lyckades jag bli magsjuk och fick automatiskt en matfri dag. Man ska vara försiktig med vad man önskar sej...

"men var är min prinsesskrona??"

 Parkhäng i Fuxing park. Försökte ju först med en annan park lite längre bort, men den var stängd. Kan ett konsulat stänga ner mitt i allt så varför skulle inte en park kunna göra det...


Iced shaken lemon tea från Starbucks är en höjdare i värmen. Känns som att man dricker saft. 

 Lokala ölen i Peking, Yanjing. Smakade precis som Tsingtao enligt mej...

 Ja, och så måste jag ju visa lite mera bilder av vårt matfrosseri. Detta från champagnebrunchen.


 Hamburgaren fick ge plats åt detta. Älskar skaldjur!


Även fast jag håller mej borta från gluten kan man ju alltid fota dessa skapelser. 

Och om 3 veckor kommer lillsyrran hit, tjohoo!! Och två tre veckor efter semestern kommer P's gamla studiekompis och hans tjej hit, tjohoo igen!!! Så snart får vi göra om denna restaurangrundvandring igen och ännu igen. Kanske dags att scouta några nya ställen tills dess!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar