torsdag 5 februari 2015

TBT - New York 2010

När jag går igenom bilderna från NY resan så vill jag tillbaka dit!! Eller överhuvudtaget till USA och Nord/Sydamerika. Har enbart varit där en gång och vill utforska mera.


 Det är lite lustigt med denna stad, även fast man aldrig varit där, känner man till den väldigt väl i och med filmer och serier. Detta märkte man direkt man gick ut på gatan och inom 5 min från hotellet ser vi denna byggnad. 


Tror detta var första min första Starbucks kaffe! Lite skrämmande när man ser gamla bilder av sej själv och man inser att man har precis samma frisyr som för 5 år sedan. Dags att prova på något nytt??

Jag är stort fan av Project Runway. I ett av avsnitten fick en designer en billboard, och var så roligt att se den i verklighet. 

 Top of the Rock



 Självklart måste man ju besöka Time Square på kvällen. Är man första gången gången i NY måste man ju checka av det på turistlistan.

Brooklyn Bridge

1 kommentar:

  1. Fina bilder!!! Jag sku också gärna åka tillbaka dit! Även om man prickade av en hel massa sevärdheter så finns det ju massor kvar i den staden.

    SvaraRadera