onsdag 1 april 2015

Första arbetsdagen avklarad

Jahaa, då har man börjat jobba igen. Ringrostig som tusan var man. Känner mej rätt så ringrostig i Stockholm också. Man vet att man borde kunna vissa saker (som att ladda på busskortet) men av nån anledning gör man bara fel (min kompis fick hjälpa mej). Men man får ge sej lite tid, man kan ju inte fixa allt på en gång... Jag njuter av att handla och göra egen mat nu iaf, det har blivit renskav med potatismos och spagetti med köttfärssås. Riktig härlig husmans, som jag njuter!!

Blommor och flyttlådor, salig bandning av allt just nu.  


Mitt i flyttkaoset tänkte jag försöka odla egen basilika, håll tummarna, jag är inte känd för mina gröna fingrar... Och ovan ser ni min garderob jag hade packat ner, två högar i hyllan kanske får komma tillbaka i garderoben (kommer troligtvis halveras ännu). Men dessa tre lådorna kommer definitivt att åka till loppis. Tur att påsken kommer, perfekt tillfälle att försöka få ordning på alla sakerna. Och laga ännu mera mat, såklart!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar