söndag 29 mars 2015

Stockholm nästa

1,5 vecka har gått snabbt och ikväll går flyget till Stockholm. Som tur börjar jag först jobba den 1 april, så jag har ett par dagar att bo in mej i lägenheten (och börja rensa upp i förrådet, packade ner ca 80% av garderoben innan jag flyttade och kan inte förstå vad det kan vara. Tror nästan allt kan rensas bort...)
 
 From Finland with Fazer. Chokladplattan (ja, vi säger chokladplatta och inte chokladkaka) i mitten är smaksatt med popcorn, ska bli intressant att testa.

Jag gav en kamera till familjen och passade på att ta lite bilder till mej själv också. Syskonbarnen hade visst en tendens att komma med på dom mesta...


Men det börjar kanske ändå bli dags att åka nu. Jag har börjat använda Crocs. Och värst av allt, jag tycker ju att dom är bekväma. Måste fly fältet nu innan jag får för mej att använda såna här skor utomhus också... Eller ännu värre, köpa ett par till mej själv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar