lördag 21 maj 2016

Tillbaka från Shanghai med hela 3 bilder

Det blev inte så många bilder tagna denna gång. Funderade fota min Basil drop drink och när kocken stod och stekte mat på Kagen, men har redan ett antal sådana bilder på lager, så det fick var denna gång... 


Vacker utsikt från hotellet hade jag iaf, värd att fotograferas! Och till och med rätt så blå himmel!!

Det blev ett besök till dom gamla hoodsen. Inte för att jag saknar vårt compound så pass mycket, utan det var seafood risotton jag var ute efter... (blev visst lite sönder redigerad bild...)

En matbild blev det på resan. Så intressant grönsak! Minns inte vad den hette, men något med "wet ..." Det ser ut som att den har små vattendroppar på sej! Smakade typ som spenat fast lite beskare. 

En sak jag var nöjd med när jag kom hem. Det hade varit en lite schampo olycka i toalettväskan. Men som tur (inte ofta det händer) hade jag denna gång lagt småflaskorna i en liten plastpåse, så ingen skada skedd. Då är man lite extra nöjd med sej själv... 

Och en reflektion på resan. Första gången man fick lämna kontaktuppgifter på närmast anhörig när man checkade in. Lite olustig känsla fick man av det. 

Nu är det ingen resa inplanerad förrän Island vid midsommar. Känns som att det ska vara evigheter tills dess, men inser att det faktiskt är rätt snart! Vart har våren tagit vägen? Kan inte förstå att det snart redan är juni... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar