tisdag 20 mars 2018

Ändrade planer...

Det blev inte riktigt som vi tänkt oss. Resan till Lanzarote fick bokas av. Lilla dottern hann inte riktigt bli frisk tills avfärd. Men ännu värre, hon lyckades smitta ner mannen i huset. Och när 2/3 i hushållet är sjuka, ja då kanske det inte är helt lämpligt att sätta sej på ett nästan 6 timmars flyg. Så det blev att avboka och vara hemma istället. Lite trist såklart, men vi hade ju som tur avbokningsförsäkring. Nu hoppas jag bara att sjukintyget ska godkännas så vi får pengarna tillbaka. Borde ju inte vara något problem, men jag har lite trust-issues när det kommer till sånt där... 


Senaste tiden har vi spenderat mycket tid hemma och bara slöat på. Jag är även rätt nitisk med hennes sovrutiner och vill att dom flesta dagsvilor görs i hennes egen säng så att hon får sin djupsömn (och så att jag också har chans att få djupsömn på natten). Men man blir ju lite låst i hemmet då. Nu känner jag att jag behöver aktivera mej, komma ut och vara lite mera social. Vi började därför måndagen med ett besök till Fotografiska. Lilla damen tittade förundrat på bilderna. Får se vad vi hittar på idag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar