fredag 4 augusti 2017

Och DÅ har jag slutat jobba!!

Då var sista dagen på jobbet avslutad!! Men innan jag helt släpper alla jobbtankar och bejakar gravidhjärnan full ut måste jag ju få dela med mej vad det är jag jobbat med:  http://www.milkmagazine.net/arket/ Så stolt över resultatet!! Nu väntar jag med spänning tills man får börja köpa och använda dom också!

Och det var inte helt lätt att slita sej från kontoret idag. Kommer säkert att gå ett par dagar och komma på en massa saker jag glömt göra. Jag hoppas i alla fall att jag kom ihåg att ställa in "out of office" på mejlen, det är kanske det viktigaste ändå...  

Nej, nu är det semester och vila, imorgon bär det av till Saltsjö-boo för två nätter i en stuga! Ser fram emot böcker, slappa i trädgården, sova och äta gott. Och ett eller två glas läskande rosé vin (som faktiskt inte smakar helt tokigt när det är alkhoholfritt!) 

4 kommentarer:

  1. Kul att äntligen få en liten hint om vad du jobbat med 😊! Ser fint ut och nu är det ju inte länge kvar till de kommer till försäljning ser jag! Grattis till långledigt!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, känns som att lanseringen mitt i allt kommer med rasande fart!! Lite trist att inte få vara på jobbet då... men men, ledighet slår allt :P

      Radera
  2. Lycka till med långledigheten !

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!! har redan klämt av två böcker, så tycker jag inlett ganska starkt :)

      Radera